Benvolgudes famílies,

Us informem que a partir de l’11 de maig s’inicia el procediment de preinscripció i matrícula per al curs 2020 – 2021 dels ensenyaments obligatoris (segon cicle d’educació infantil, educació primària i educació secundària). Per tant, les famílies interessades a fer una matrícula de nova incorporació a la nostra escola hauríeu de presentar la vostra sol·licitud.

La presentació de sol·licituds es pot fer utilitzant el formulari telemàtic (formulari que es pot descarregar a la pàgina Web de l’escola) o, si això no és possible, de manera presencial a la secretaria del centre, per a la qual cosa és necessari que escriviu a preinscripcio@liceucastrodelapenya.com per demanar cita prèvia, informant del nom del/de l’alumne/a, el curs, un telèfon de contacte i una adreça de correu electrònic.

CIRCULAR D’AJUTS DE CASAL D’ESTIU ( de 3 a 12 anys)

Benvolgudes famílies,

Malgrat que s’haurà de veure l’evolució de la situació que estem vivint a les escoles, us volem fer arribar una informació important referent al casal d’estiu.

El dissabte 25 d’abril s’obren els terminis que marca l’Ajuntament de Barcelona per tal de poder sol·licitar l’ajut econòmic per la campanya d’estiu.

El casal d’estiu del Liceu, com a casal homologat, us ofereix aquesta opció.

Enguany, la tramitació dels ajuts econòmics serà únicament per via telemàtica. Podeu accedir a aquesta tramitació a la pàgina www.vacances.barcelona.cat/ca. Allà hi trobareu l’enllaç per a sol·licitar l’ajut econòmic (ajutsbcncve2020.cat). Recordeu que les dates per sol·licitar aquests ajuts econòmics van del 25 d’abril al 19 de maig (ambdós inclosos).

La referència de l’activitat del casal del Liceu (apartat 3 del formulari d’ajut) és: 070447CAS01

Per a qualsevol dubte o atenció personalitzada referent als ajuts econòmics del casal d’estiu us podeu adreçar per correu electrònic a: liceuactualitzaciodades@liceucastrodelapenya.com

Salutacions cordials,

Liceu Castro de la Peña

Descarregueu-vos l’arxiu (full d’inscripció) en aquest enllaç

Nota: Les activitats proposades, les trobareu a cada curs.

MISSATGES DE SUPORT SOLIDARI

Benvolgudes famílies:

La  Direcció del centre i al seu professorat ens agradaria fer-vos arribar alguns missatges de suport moral que ens ajudin a sentir que en aquests moments formem una gran família, que ningú està sol i que entre tots serem capaços de superar aquesta situació i retornar a la normalitat més forts i units que mai

03/04/2020

Estem passant un moment difícil, però depèn de cadascú enfrontar-se a la realitat d’una manera o altra.

Per què no escollir viure aquest moment d’una manera positiva i recordar que tota experiència comporta un aprenentatge…

Tornarem a l escola ben aviat i valorarem moltíssim més tot el que tenim!

02/04/2020

Això també passarà. Sempre ha acabat sortint el sol. D’alguna manera sabeu que hi som, com una família: no necessitem trobar-nos per saber que ens donem suport, sobretot en moment difícils. Cuidem-nos i ànims!

01/04/2020

Amb la vostra imaginació dibuixareu aventures i nous somnis. Aquests dies aprofiteu per crear, escriure, cantar i dibuixar… Com deia Picasso, tot el que puguis imaginar és real.

31 / 03 / 2020

Són dies difícils per a tothom. Ara, més que mai, ens convé ser positius i recordar que fins i tot la nit més obscura acaba amb la sortida del sol. (Victor Hugo).
Malgrat la separació espacial, en el nostre pensament estem tots i totes més junts que mai, superarem aquesta adversitat

30 / 03 / 2020

De vegades la vida ens posa a prova. Demostrem que al Liceu som capaços de transformar aquestes proves en lliçons.

27 /03 /2020

Les persones som el resultat de les experiències viscudes i aquesta que estem vivint ens farà millors el dia de demà. Ens permetrà valorar els petits detalls de la vida que a vegades passem per alt.

26 / 03 / 2020

Ànims nois i noies, tornarem al col·le més units, il·lusionats i amb molta més força! Des de l’escola, de tot cor, us enviem molts petons i una afectuosa abraçada.

25 / 03 / 2020

24 / 03 / 2020

Certament, els principis i fonaments últims de la ciència es troben ancorats en un forma d’entendre el món. Cal admetre que el nostre univers no està dominat per  esperits capritxosos que canvien les regles de comportament segons els seus desigs, i que, per tant l’univers pot ser estudiat científicament. André Lwoff, viròleg i Premi Nobel de Medicina i Fisiologia, tractant de definir els virus, va concloure que “els virus són virus”, sense més. En moments de crisi la humanitat sempre ha mirat cap a la ciència i aquesta sempre ha estat a l’alçada. Ara també. Ànims

23 / 03 / 2020

La supervivència no és més que aquesta mena de conversa en silenci i sense temps… on l’amor és l’única forma de posteritat. Molts d’ànims amb el poeta Joan Margarit.

20 / 03 / 2020

Hola, alumnes de l’escola!!! Ja us estem trobant a faltar… Com esteu? Suposo que tots confinats a casa i fent allò que més us agrada, però amb tant de temps lliure potser us esteu avorrint, no? Per si de cas, us recordem que l’últim dia vàrem fer tots «la maleta», tots teniu els llibres, llibretes i agendes a casa i ara hem de donar-li sentit: els fareu servir!!! No cal que us passeu el dia treballant, també us podeu implicar en tasques domèstiques que tant us agraden (fer el llit, parar la taula…), trobar moments de diversió en família (jocs de taula, veure una pel·li…) i no deixar d’estar en contacte “virtualment” amb els vostres avis i àvies, que aquests dies, igual que els profes, també us estan trobant molt a faltar. Si sou disciplinats amb el confinament a casa, segur que controlarem el virus i ben aviat ens podrem retrobar. Molts ànims!!!

19 / 03 / 2020

Des del Liceu volem transmetre els nostres missatges d’ànim i suport a totes les famílies que formen part de la nostra escola. És veritat que no podem canviar el passat, però podem transformar el futur si ens mantenim units.

Sin título 4