Important actualizació dades alumnes
Benvolgudes famílies,

Us demanem siusplau que actualitzeu les vostres dades personals.
Descarregueu-vos l’arxiu (formulari) en aquest
enllaç

Moltes gràcies per la vostra col·laboració

Noves orientacions per a aquesta setmana 30 al 3 d’abril

Benvolgudes famílies:

Avui volem oferir-vos noves activitats i propostes per a tots aquells que ja han seguit les nostres orientacions dels comunicats anteriors i els han acabat. Tal com vam dir, no volem sobrecarregar els infants amb treballs ni demandes, per tant, aquí trobareu en molts casos orientacions de tipus general (com la conveniència de practicar la lectura) i el que podem anomenar activitats d’ampliació. Insistim que l’objectiu d’aquestes orientacions es ajudar a conservar els hàbits de treball i mantenir els coneixements adquirits, sempre tenint en compte que cada infant i cada adolescent té característiques i circumstàncies diferents.

Nota: Les activitats proposades, les trobareu a cada curs.

MISSATGES DE SUPORT SOLIDARI

Benvolgudes famílies:

La  Direcció del centre i al seu professorat ens agradaria fer-vos arribar alguns missatges de suport moral que ens ajudin a sentir que en aquests moments formem una gran família, que ningú està sol i que entre tots serem capaços de superar aquesta situació i retornar a la normalitat més forts i units que mai

01/04/2020

Amb la vostra imaginació dibuixareu aventures i nous somnis. Aquests dies aprofiteu per crear, escriure, cantar i dibuixar… Com deia Picasso, tot el que puguis imaginar és real.

31 / 03 / 2020

Són dies difícils per a tothom. Ara, més que mai, ens convé ser positius i recordar que fins i tot la nit més obscura acaba amb la sortida del sol. (Victor Hugo).
Malgrat la separació espacial, en el nostre pensament estem tots i totes més junts que mai, superarem aquesta adversitat

30 / 03 / 2020

De vegades la vida ens posa a prova. Demostrem que al Liceu som capaços de transformar aquestes proves en lliçons.

27 /03 /2020

Les persones som el resultat de les experiències viscudes i aquesta que estem vivint ens farà millors el dia de demà. Ens permetrà valorar els petits detalls de la vida que a vegades passem per alt.

26 / 03 / 2020

Ànims nois i noies, tornarem al col·le més units, il·lusionats i amb molta més força! Des de l’escola, de tot cor, us enviem molts petons i una afectuosa abraçada.

25 / 03 / 2020

24 / 03 / 2020

Certament, els principis i fonaments últims de la ciència es troben ancorats en un forma d’entendre el món. Cal admetre que el nostre univers no està dominat per  esperits capritxosos que canvien les regles de comportament segons els seus desigs, i que, per tant l’univers pot ser estudiat científicament. André Lwoff, viròleg i Premi Nobel de Medicina i Fisiologia, tractant de definir els virus, va concloure que “els virus són virus”, sense més. En moments de crisi la humanitat sempre ha mirat cap a la ciència i aquesta sempre ha estat a l’alçada. Ara també. Ànims

23 / 03 / 2020

La supervivència no és més que aquesta mena de conversa en silenci i sense temps… on l’amor és l’única forma de posteritat. Molts d’ànims amb el poeta Joan Margarit.

20 / 03 / 2020

Hola, alumnes de l’escola!!! Ja us estem trobant a faltar… Com esteu? Suposo que tots confinats a casa i fent allò que més us agrada, però amb tant de temps lliure potser us esteu avorrint, no? Per si de cas, us recordem que l’últim dia vàrem fer tots «la maleta», tots teniu els llibres, llibretes i agendes a casa i ara hem de donar-li sentit: els fareu servir!!! No cal que us passeu el dia treballant, també us podeu implicar en tasques domèstiques que tant us agraden (fer el llit, parar la taula…), trobar moments de diversió en família (jocs de taula, veure una pel·li…) i no deixar d’estar en contacte “virtualment” amb els vostres avis i àvies, que aquests dies, igual que els profes, també us estan trobant molt a faltar. Si sou disciplinats amb el confinament a casa, segur que controlarem el virus i ben aviat ens podrem retrobar. Molts ànims!!!

19 / 03 / 2020

Des del Liceu volem transmetre els nostres missatges d’ànim i suport a totes les famílies que formen part de la nostra escola. És veritat que no podem canviar el passat, però podem transformar el futur si ens mantenim units.

Sin título 4