PROGRAMA D'ACTIVITATS I CONSELLS PEL CURS 2015-2016

Benvolguts mares i pares d'ESO:

Per tal d'aconseguir tots plegats un bon funcionament d'aquest curs, us presentem a continuació un seguit de consells i informacions importants que caldrà tenir en compte durant l'any:

TUTORS 1r i 2n d’ESO:

Montserrat Sagrera – Tutora de 1r d’ESO

Horari de tutoria: Dimecres de 9:00h. a 10:00h.

Regina Botí – Tutora de 2n d’ESO

Horari de tutoria: Dijous de 9:00h. a 10:00h.

TUTORS 3r i 4t ESO:

Esperanza Cócera – Tutora de 3r d'ESO

Horari de tutoria: Dijous de 15:00 a 16:00 h

Joan Barrull – Tutor de 4t d'ESO

Hora de tutoria: Dijous de 15:00 a 16:00 h.

Per concertar entrevista amb els tutors cal utilitzar l'agenda, a través de la qual es confirmarà la reunió.

CONSELLS

• Portar una foto de carnet i fotocòpia del DNI per a la fitxa de tutoria.

• Revisar diàriament l'agenda i signar les anotacions. És molt important fer responsables els alumnes/as en l'ús de l'agenda i recordar-los que és estrictament d'ús acadèmic i s'ha de mantenir en bones condicions.

• Puntualitat tant a l'entrada com a la sortida de l'horari escolar. (Qualsevol absència o retard no justificat, a l'agenda escolar per part dels pares, suposarà no entrar a classe fins la següent hora. )

• És obligatori l'ús del xandall de l'escola a les classes d'educació física.

• No es permet l'ús de mòbils, reproductors de música, gorra o barrets, etc. en tot l'àmbit escolar. També cal tenir cura d'una indumentària adient a l'escola. En cas de retirada de mòbils es dipositaran a secretaria i no es retornaran fins a la següent reunió de tutoria programada.

• És molt important la col·laboració per part dels pares en les decisions del professorat

SORTIDES EDUCATIVES

Considerem les sortides activitats educatives necessàries i importants. Durant aquest curs les activitats programades us les anirem notificant més endavant a través de l'agenda. Els pares hauran de signar les autoritzacions pertinents per tal de poder realitzar les activitats. Circular única general de sortides.

AVALUACIONS

1ª AVALUACIÓ del 23 al 27 novembre

2ª AVALUACIÓ del 29 de febrer al 4 de març

3ª AVALUACIÓ del 23 de maig al 3 de juny

CELEBRACIONS A L'ESCOLA

Octubre - Castanyada

Desembre - Nadal

Febrer - Esquiada

Abril - Sant Jordi

Maig - Teatre

• A la primera pàgina de l'agenda tenen el calendari escolar.

Estem a la vostra disposició per qualsevol dubte o suggeriment.