JOCS FLORALS 2017

En motiu de la diada de Sant Jordi i el dia del llibre, l'alumnat de secundària va participar en un certamen literari i artístic el proppassat divendres 21. Fou un matí en què l'art i la literatura ompliren el teatre de l'escola ple d'emocions.

ART I TEXT. Ed. Visual i Plàstica

Els alumnes de 4t. ESO han estat els encarregats de preparar una exposició artística per la jornada de portes

obertes del centre. Enguany, hem reflexionat sobre com la paraula interactua amb les imatges creant

significats  i missatges molt potents per transmetre i copsar l'espectador. Els alumnes han treballat en grup

amb diferents tècniques plàstiques. Tot plegat,...un bon treball!

EDUCACIÓ FÍSICA

Korfbal

CONCURS DE PLATS TRADICIONALS FRANCESOS

Enguany hem preparat un concurs on l'alumnat de quart d'ESO i 1r de Batxillerat s'havia de preparar una presentació d'un plat tradicional de França. Hi participaven els grups de ciències socials d'aquests cursos que trien la llengua francesa com a opció. S'havien de preparar uns primers, uns segons i unes postres. Els guanyadors rebien unes entrades de cinema. Tot un èxit!

Taller d'art contemporani

Tots considerem que les obres d'art ens diuen coses molt importants, però, què hi podem dir nosaltres? Al cap i la fi, interpretar l'art és mantenir una conversa i, per establir qualsevol conversa, cal que les dues parts hi intervinguin activament. El taller Distància curta va propiciar que es produeixi aquest diàleg, i de la manera més rica possible.

Taller Distància Curta. Desembre 2014. CaixaForum

Observació de cèl·lules epitelials

Els alumnes de 4t d'ESO fent la  pràctica de la observació de cèl·lules epitelials de la mucosa bucal.