JOCS FLORALS 2017

En motiu de la diada de Sant Jordi i el dia del llibre, l'alumnat de secundària va participar en un certamen literari i artístic el proppassat divendres 21. Fou un matí en què l'art i la literatura ompliren el teatre de l'escola ple d'emocions.

Treballs de la categoria plàstica

ESTRUCTURES- ÀREA DE TECNOLOGIA

Els alumnes de 3r d'ESO han construït una maqueta d'una estructura triangular. L'objectiu era demostrar

com una estructura lleugera i realitzada amb materials senzills podia ser molt resistent. Hem aconseguit

aguantar el nostre propi pes a sobre de l'entramat piramidal que vam formar amb simples fulls de paper.

Tota una experiència!!!!

FESTIVAL FINAL DE CURS

TALLER DE REFUGIATS ... QUÈ ÉS ALLÒ QUE MÉS ESTIMES?

Els de 3r d'Eso hem fet una visita al CaixaForum i hem realitzat un taller al voltant de l'exposició "The most important thing" amb fotografíes de Brian Sokol, testimonis de 24 persones que, en un instant, van haver de fugir de casa i prendre la decisió d'emportar-se allò més valuós per a ells. Aquesta exposició, organitzada amb la col·laboració del Alto Comisionado de las Naciones Unidas para los Refugiados (ACNUR), ha fet plantejar-nos... què és allò que més t'estimes?