SORTIDA AL TEATRE

Aquest dijous l'alumnat de primer i segon d'ESO ha fet una sortida per anar a veure l'obra Merlin the wizard (El mag Merlí).

Després ha tingut una estona per esmorzar i jugar al parc de Joanic, aprofitant que feia un dia radiant. Un matí rodó!

ESQUIADA 2017

Els alumnes de secundària hem passat uns dies a la neu. Ens hem divertit esquiant, compartint experiències i convivint amb els/les nostres companys/es. Uns dies que hem après noves i emocionants experiències!

SORTIDA A LES MINES DE GAVÀ. 2 de novembre de 2016.

La primera sortida d'aquest curs ha estat a les mines de Gavà. L'alumnat de primer i segon de l'ESO hem visitat avui el parc arqueològic de les mines de Gavà, lloc on hem tingut l'oportunitat de veure com els homes i dones del Neolíltic s'espavilaven per sobreviure durant el seu dia a dia. Ens han fet una explicació i després hem realitzat un taller. Finalment, hem anat a dinar al parc del Mil·lenni i encara hem tingut temps per jugar una bona estona sota els arbres, enmig de la natura.

SORTIDA AL CANAL OLÍMPIC

Per acabar en forma el curs, l'alumnat de primer i segon d'ESO vam escollir anar al canal olímpic a esbargir-nos una mica de l'esforç de tot un any ple de canvis, emocions i dedicació. Perquè nosaltres ho valem!

SORTIDA AL TEATRE

Avui els de 1r i 2n d'ESO hem anat al teatre "Lluïsos d'Horta" a veure una representació en anglès. Una forma diferent d'aprendre l'idioma!

SORTIDA AL BARRI GÒTIC

La primera sortida d'aquest curs 2015-16 ha estat al barri gòtic de la ciutat de Barcelona. La professora d'Història de Batxillerat, Esperanza Cócera, ens ha explicat amb detall part de l'arquitectura i de la vida en societat dels nostres avantpassats més pròxims. Hem passejat pels carrerons d'aquest barri contemplant i meravellant-nos de les múltiples anècdotes que amaguen aquests històrics indrets. Ha estat una experiència molt enriquidora. Una manera molt amena d'aprendre i passar-ho bé!

Catedral de Barcelona

Església de Santa Maria del Mar

Temple d'August

SORTIDA A MONTSERRAT

L’alumnat de Primer i Segon d’ESO vam fer una sortida a la muntanya de Montserrat, indret emblemàtic del nostre entorn. Vam decidir passar un dels últims dies de curs envoltats de natura i respirant aire pur. Va ser una jornada plena d’emocions: vam gaudir olorant, tocant i sentint la flora bàsica que ens ofereix el bosc, tot i posant en pràctica els coneixements assoltits a l’aula. I després d’una caminada… vam poder escoltar la prestigiosa escolania de Montserrat, una de les corals infantils més reconeguda internacionalment. Però el dia no va acabar aquí, encara vam tenir temps per dinar a l’aire lliure juntament amb tots els companys.  Ens divertirem una estona passejant, rient i comentant anècdotes pròpies de l’edat. Una bona manera d’anar posant punt i final al curs. Fantàstic!