PROJECTE DE CONSTRUCCIÓ DE LÀMPADES. Tecnologia

Com a projecte de final de curs de l'assignatura de Tecnologia els alumnes han realitzat unes làmpades espectaculars i  sobretot totalment funcionals. L'objectiu era  poder endollar les làmpades a la xarxa elèctrica de casa nostra. Ho hem  aconseguit integrant un circuit de 230v amb diversos materials com la fullola , plàstic i papers. Tot això, pensant, dissenyant i muntant cada una de les part de la làmpada i circuit.

JOCS FLORALS 2017

En motiu de la diada de Sant Jordi i el dia del llibre, l'alumnat de secundària va participar en un certamen literari i artístic el proppassat divendres 21. Fou un matí en què l'art i la literatura ompliren el teatre de l'escola ple d'emocions.

TREBALL DE CATALÀ

Després d'haver passat un període de temps preparant un joc de taula en català, ens hem divertit posant-los a prova. Aquest treball consistia en elaborar unes instruccions (d'aquesta manera posàvem en pràctica aquesta tipologia textual) d'un joc de taula, que en acabat calia construir. TOT ha estat fet per ells/es mateixos/es. S'ha pogut comprovar la gran destresa, inventiva i enginy que tenen. Tot un èxit!

CARNAVAL 2017

L'alumnat de primer i segon d'ESO s'ha afegit a la rua de l'escola per celebrar el tradicional carnestoltes. Enguany, el tema era "les civilitzacions". Després hem acabat la festa llegint el pregó al pati. Quina gran varietat de disfresses!

EDUCACIÓ FÍSICA

Bàdminton

Esports adaptats

ESPORTIVES ÚLTIM DIA ABANS DE LES FESTES DE NADAL

L'alumnat de primer i segon d'ESO va participar en una roda d'activitats esportives per acabar ben en forma l'any.

Va ser una jornada de jocs, amic invisible i un pica-pica abans d'acomiadar-nos. Una forma diferent de passar la darrera classe del 2016.

XOCOLATADA DE SANT JORDI

I a la tarda... endolcim la diada amb una xocolatada!

TECNOLOGIA

El curs anterior ens ho vam passar molt bé reciclant i manipulant plàstics. A l'àrea de Tecnologies havíem d'estudiar els plàstics i vam decidir aprendre les seves característiques dissenyant i creant un projecte de robot, ésser o artefacte fet només amb aquest material derivat del petroli. El treball consistia en pensar, dibuixar i dissenyar. Construir amb les eines del taller i autoavaluar el resultat final. La veritat és que van quedar uns treballs molt divertits.