JOCS FLORALS 2017

En motiu de la diada de Sant Jordi i el dia del llibre, l'alumnat de secundària va participar en un certamen literari i artístic el proppassat divendres 21. Fou un matí en què l'art i la literatura ompliren el teatre de l'escola ple d'emocions.

Treballs de la categoria plàstica

CARNAVAL 2017

L'alumnat de primer i segon d'ESO s'ha afegit a la rua de l'escola per celebrar el tradicional carnestoltes. Enguany, el tema era "les civilitzacions". Després hem acabat la festa llegint el pregó al pati. Quina gran varietat de disfresses!

EDUCACIÓ FÍSICA

ESPORTIVES ÚLTIM DIA ABANS DE LES FESTES DE NADAL

L'alumnat de primer i segon d'ESO va participar en una roda d'activitats esportives per acabar ben en forma l'any.

Va ser una jornada de jocs, amic invisible i un pica-pica abans d'acomiadar-nos. Una forma diferent de passar la darrera classe del 2016.

FESTIVAL FINAL DE CURS 2015-16

Assajant el teatre a classe

XOCOLATADA 2016

A la tarda... endolcim la diada de Sant Jordi amb una xocolatada!

JOCS FLORALS 2016

El divendres al matí l'alumnat d'ESO i Batxillerat baixem al teatre per tal d'assistir als Jocs Florals, en motiu de la diada de Sant Jordi.  Aquests jocs estan pensats perquè, per un dia, deixem els llibres a l'aula i que l'art i la literatura siguin els gran protagonistes. Gaudir de les nostres habilitats forma part de l'aprenentatge, és més, hem de saber apreciar-les!

PREPARANT EL CRÈDIT DE SÍNTESI DE CATALÀ

Ara ens toca fer rimes, però no és que estiguem fent cap "rap", sinó una auca pel crèdit de Català. A veure com ens sortirà!

BINGO DE NOMBRES ENTERS

Avui a matemàtiques hem creat un bingo de nombres enters. Hem passat una bona estona i hem repassat els conceptes apresos durant l'última unitat. La guanyadora del bingo ha estat la Mar, però tots/es ens hem divertit molt!

JORNADA DE PORTES OBERTES

Aquest any els de primer hem fet una exposició de minerals per tal que les mares i els pares poguessin veure un dels projectes que realitzem a la nostra escola.

PRÀCTICA DE BIOLOGIA: ANALITZEM MINERALS

Avui hem realitzat una classe pràctica. Hem anat fins a l'aula de Plàstica i per grups hem observat, analitzat i classificat alguns minerals.

TREBALLEM EN EQUIP!

L'alumnat de Primer d'ESO, preparant el crèdit de síntesi de Naturals.

ACTIVITATS DE PLÀSTICA

Els alumnes de Primer d'ESO hem estat plasmant pintures rupestres.

FESTIVAL DE NADAL 2015

Finalment la dedicació, el treball i l'esforç veuen la llum en el festival de Nadal de l'alumnat de 1r i 2n d'ESO. Quins artistes!

PREPAREM EL FESTIVAL DE NADAL!

Dies de preparació i nervis que es barregen amb la il·lusió que suposa el festival de Nadal

ESTUDIEM ASTROFÍSICA!

Enguany hem rebut la visita del doctor en astrofísica Jonatan Martín.

Ha estat una classe molt productiva: ens hem divertit, hem preguntat curiositats i el més important, hem après moltíssim!

FEM MATEMÀTIQUES

PINTURES RUPESTRES DE 1r ESO . Ed.Visual i plàstica

Hem imitat als nostres avantpassats simulant les parets rugoses de les coves. Hem pintat ritus màgics de cacera i fertilitat amb pigments naturals.

A la Prehistòria s'utilitzaven terres de diferents tonalitats, carbons vegetals i elements orgànics per dibuixar a les parets. (nosaltres hem fet servir: cacau, safrà, pebres vermells, cafè, curri,...)

Es barrejaven amb aglutinants naturals com: resines, greixos, sang, ...però nosaltres hem fet servir rovell d'ou.

A l'època medieval, amb l'ou barrejat amb pigments de colors, també es pintaven quadres religiosos sobre fusta. Era el famós tremp d'ou.