PROGRAMA D'ACTIVITATS I CONSELLS PEL CURS 2015-2016

Benvolguts mares i pares de Primària:

Per tal d'aconseguir tots plegats un bon funcionament d'aquest curs, us presentem a continuació un seguit de consells i informacions importants que caldrà tenir en compte durant l'any:

TUTORES DE 1r i 2n

Maribel Laguna: tutora de 1r de primària

Esther Silva. tutora de 2n de primària

Eva Prunera: mestra de suport

TUTORES DE 3r i 4t

Marta García: Tutora de 3r de Primària

Hora de tutoria: dilluns 12 a 13h i dimecres 11 a 12h.

Pilar Marginedas: Tutora de 4t de Primària

Hora de tutoria: dimecres i dijous de 16 a 17h.

TUTORS DE 5è i 6è

Mireia Martínez Rodríguez: Tutora de 5è de Primària

Hora de tutoria: Dilluns de 09:00 a 10:00 h.

Jorge Palacio Broto – Tutor de 6è de Primària

Hora de tutoria: Dilluns de 16:00 a 17:00 h.

Per concertar entrevista amb els tutors cal utilitzar l'agenda, a través de la qual es confirmarà la reunió.

CONSELLS

- Revisar diàriament l'agenda i signar les anotacions. És molt important fer responsables als nens i les nenes en l'ús de l'agenda.

- Els controls s'hauran de tornar signats pels pares.

- Puntualitat tant a l'entrada com a la sortida de l'horari escolar.

- Recomanem que els alumnes portin un petit esmorzar per mig mati ( dijous dia de la fruita).

- Llegir diàriament en veu alta davant d'un adult uns 10 minuts, com a mínim.

- Utilitzar situacions de la vida quotidiana per a escriure petits textos.

- Portar xandall de l'escola, sabatilles esportives i el cabell recollit els dies d'Educació Física. Cal portar el xandall ben MARCAT amb el nom. També cal portar el xandall a les sortides culturals.

- Els alumnes que es quedin a dinar a l'escola hauran de portar un necesser marcat amb: pasta i raspall de dents.

- Els alumnes que facin natació cal que portin: banyador, tovallola, sabatilles i gorra de bany.

- Els alumnes no poden portar a l'escola mòbils i similars.

- És convenient que la classe sigui un espai de treball i per tant recomanem que els alumnes no portin joguines o material que els pugui distreure l'atenció.

- Cal que cada alumnes porti una capsa de mocadors de paper i tovalloletes humides per a ús comunitari.

- Els alumnes han de portar una tovallola petita marcada amb el nom i amb una cinta per penjar-la.

- A l'escola no està permès portar cap tipus de llaminadures. Per celebrar les festes d'aniversari es poden portar galetes i sucs que compartiran amb els companys en el pati del matí.

SORTIDES EDUCATIVES

Considerem les sortides com activitats educatives necessàries i importants. Durant aquest curs les activitats programades us les anirem notificant més endavant a través de l'agenda.

CELEBRACIONS A L'ESCOLA

Octubre - Castanyada

Desembre - Nadal

Febrer - Carnestoltes

Març - Colònies

Abril - Sant Jordi

Juny - Festival de teatre

Estem a la vostra disposició per qualsevol dubte o suggeriment.