PROGRAMA D'ACTIVITATS I CONSELLS PEL CURS 2015-2016

Pares i mares d'Infantil:

Estem a punt d'iniciar un nou curs amb la mateixa il·lusió de sempre! Esperem aprendre moltes coses i aprofitar cada moment, tots plegats, nens, pares i mestres. Per aconseguir-ho ens agradaria mantenir una relació propera amb vosaltres i alhora demanar-vos la vostra col·laboració, us presentem un seguit de consells i informacions que cal tenir en compte durant l'any:

TUTORES

DIANA GARCÍA – Tutora de P-3

Hora de tutoria: Dimarts de 15 a 16

Dijous de 16 a 17

Divendres de 9 a 10

BEGOÑA BARBERO – Tutora de P-4

Hora de tutoria: Dilluns i dimecres de 16 a 17

Dimecres de 12 a 13

Dijous 15 a 16

PILAR TORNOS – Tutora de P-5

Hora de tutoria: Dilluns de 12 a 13

Dimarts de 16 a 17

Dimecres de 15 a 16

El primer dia de classe, caldria que els nens i nenes portessin de casa el següent material:

• Motxilla de roba de l'escola amb el nom visible

• Dos gots de plàstic

• Una bata

• Un tovalló de roba

• Una tovallola petita amb una cinta per penjar al coll

• Roba de recanvi

• Una fotografia de carnet

La motxilla amb tot aquest material es retornarà divendres per rentar. També portaran l'agenda.

Les bates, jaquetes i xandall portaran una beta amb el nom , per poder-les identificar i penjar.

A les classes de psicomotricitat els infants hauran de dur el xandall complert de l'escola (hivern o estiu), la samarreta de l'escola i bambes amb velcro.

A les sortides i excursions també s'ha de portar el mateix equip i una gorra vermella.

TOT EL MATERIAL, JAQUETES I XANDALL HA D'ANAR MARCAT AMB EL NOM

Agraïm la confiança que heu dipositat en la nostra escola i esperem gaudir tots junts de l'educació dels vostres fills i filles.