L’ESCOLA, UN ESPAI SOCIAL

Al Liceu Castro de la Peña no podem defugir la nostre responsabilitat social com a nucli de col·lectius que tenen l’escola com a punt de referència. Diverses activitats durant el curs serveixen a alumnes, ex-alumnes, famílies i professorat com a motiu de trobada i com a forma activa de participació en la vida escolar.

Moltes d’aquestes activitats són també resultat de la voluntat d’obertura del Liceu a l’entorn social més proper.

Mostra de teatre

És la culminació del treball que els diferents grups teatrals de l’escola han anat realitzant al llarg del curs. Ens satisfà aixecar el teló i mostrar la qualitat d’un treball fet amb il·lusió i esperit de superació.

Conferències

És l’espai per a la reflexió i l’intercanvi d’impressions entre tots nosaltres, és una manera diferent de viure l’escola i d’entendre la formació global.

Diada de Sant Jordi

L’escola sencera vessa tots els seus esforços per viure una diada especial en que la cultura ens permet unir-nos i sentir-nos partícips d’una mateixa forma de ser i de viure el nostre sentiment de país.

Jornades esportives

Amb un esperit lúdic, alumnes, mares, pares i professorat vivim una jornada al aire lliure, és un bon moment per compartir i seguir fent escola, per conèixer-nos una mica més encara