Formulari de Preinscripció

LOPD

Liceu Castro de la Penya, li comunica que les dades que vostè ens lliura voluntàriament seran introduïdes a la Base de Dades General d’Administració d’Escola al fitxer alumnes registrad en el R.G.F.P. de la A.E.P.D. amb la denominació ALUMNES, el responsable de la qual és la pròpia Escola, a fi d’atendre la seva sol•licitud i per informar-li de les nostres activitats.
En tot cas i en qualsevol moment, vostè pot consultar, accedir, rectificar, cancel•lar o bé oposar-se que tractem les seves dades dirigint-se a les nostres oficines situades a la Rambla Volart número 81 de Barcelona (08041) on li facilitarem els impresos oficials oportuns i adequats a la seva petició.

Generated with MOOJ Proforms Basic Version 1.3
* Informació requerida
Cognoms * Posa els dos cognoms
Data Naixement *