JOCS FLORALS 2017

En motiu de la diada de Sant Jordi i el dia del llibre, l'alumnat de secundària va participar en un certamen literari i artístic el proppassat divendres 21. Fou un matí en què l'art i la literatura ompliren el teatre de l'escola ple d'emocions.

EDUCACIÓ FÍSICA

Rugbi

Condició física

RUGBI

CONCURS DE PLATS TRADICIONALS FRANCESOS

Enguany hem preparat un concurs on l'alumnat de quart d'ESO i 1r de Batxillerat s'havia de preparar una presentació d'un plat tradicional de França. Hi participaven els grups de ciències socials d'aquests cursos que trien la llengua francesa com a opció. S'havien de preparar uns primers, uns segons i unes postres. Els guanyadors rebien unes entrades de cinema. Tot un èxit!

DISSECCIÓ D'UN BOGA

1r Batxillerat Biologia

Dimecres, 27 d’abril, dissecció d’un boga (Boops boops). Part pràctica d’un treball de recerca sobre zoogeografia ictiològica a la Mediterrània per conèixer la distribució, fondària, alimentació i abundància de les principals espècies que la formen.

Alumne de 1r de Batxillerat de Biologia fent la dissecció d'una boga pel seu Treball de Recerca

Inici de la dissecció.                                       Material de dissecció utilitzat.

Estómac en una càpsula de Petri.

Classificació al microscopi d’un artell de crustaci trobat a l’estómac.

Otòlit de peix sota la lupa binocular.

Col·laboradors de la pràctica.

Propietats químiques de les proteïnes

El alumnes de 1r de Batxillerat fent la pràctica de les propietats químiques de les proteïnes.

Pràctica d'anatomia animal

Els alumnes de 1r de Batxillerat de Biologia fent la pràctica d'anatomia animal: dissecció de cor i pulmons.