Benvinguts - Bienvenidos - Welcome - Bienvenue - Benvenuto - Willkommen

ESQUIADA 2020

PROJECTE SOLIDARI

Un any més, el projecte solidari del Liceu ens il·lusiona amb la seva gran participació. Amb la col·laboració de tota l'escola, l'equip directiu, l'equip de professorat, l'AMPA, l'alumnat i totes les famílies s'ha fet possible arribar a la recaptació de 910€ per la Marató de TV3, que es destinarà a l'investigació de les malalties minoritàries. A més a més, cal valorar molt, la participació de tot l'alumnat a l'elaboració d'origamis, que hem fet participar al projecte "1 origami 1 euro" de la Mútua General de Catalunya, on hem aconseguit una suma total de 2470 origamis! A més ja tenim la nostra tercera samarreta solidària fruit del concurs de disseny del alumnes de l'ESO. Podeu veure els finalistes i guanyador al nostre vídeo Moltíssimes gràcies a tothom per la implicació al projecte

* Llibres Ed. Infantil i Primària  Curs 2019 -2020

* Llibres ESO Curs 2019 -2020

* Llibres BATXILLERAT Curs 2019 - 2020
MERCAT SOLIDARI

Aquest és el resultat del projecte solidari d'enguany, que ha consistit a fer una recerca de diverses ONG locals i votar per una d'aquestes.

Posteriorment, s'ha organitzat un mercat solidari per recaptar diners per l'entitat escollida, en el qual s'hi podien comprar diversos productes realitzats per l'alumnat de l'escola a partir de material reciclat. Ha estat una gran experiència i tot un èxit!"

ANEM A L'ESCOLA - FEDERACIÓ CATALANA DE DONANTS DE SANG

El 18 d'abril 2019, diversos membres de l'Associació de Donants de Sang de Barcelona - Sant Pau, acompanyats també per alguns companys de l'Associació de Donants de Sang de l'Urgell, descobriren el món de la donació de sang als alumnes de 5è i 6è curs de l'Escola Liceu Castro de la Peña (Barcelona).

Gràcies a l'AMPA del centre, que fou qui es posà en contacte amb la Federació Catalana de Donants de Sang, ha estat possible que el programa "Anem a l'Escola" segueixi sembrant civisme i solidaritat arreu de Catalunya.

Un cop fetes les presentacions i la salutació als alumnes, el vicepresident de la Federació Catalana de Donants de Sang, Sr. Albert Torra, desgranà l'activitat que realitzen les Associacions de Donants de Sang i projectà dos petits vídeos (amb el conte de la Geganta de la Sang i el conte del Pardalet Ferit).

També ens acompanyà la Sra. Angeleta Orpella, vicepresidenta de l'Associació de Donants de Sang de l'Urgell, protagonista del conte "La Geganta de la Sang", que de seguida es guanyà l'estimació i el respecte de l'alumnat.

Per acabar, la Sra. Roser Nogués, vocal de la Federació Catalana de Donants de Sang i secretària de l'Associació de Donants de Sang de Barcelona - Sant Pau, dirigí unes paraules d'agraïment a totes i tots els alumnes, invitant-los a assistir a la propera jornada del "Red Day" (una diada de donació de sang en família, que se celebra al Banc de Sang de l'Hospital St. Pau; C/ Sant Quintí, 77 - 79).

Fotos de l'acte

* Calendari escolar per al curs 2019 - 2020